tisdag 14 februari 2012

14 februari

Minns du mig ens? Jag tror inte att du tänker på mig lika ofta som jag tänker på dig. Du förstår inte hur mycket du betydde för mig. Du har aldrig förstått. Jag skulle behöva ett stänk av den tiden igen. Så mycket bekräftelse som jag inte får längre. Inte från något håll. Jag skulle behöva lite mer bekräftelse av det slag du gav mig. Du var viktig för mig. Du uppmuntrade mig och fick mig att fortsätta. Ingen annan gjorde det lika bra som du.

I din närhet kände jag mig tillräcklig.

Jag förstår inte hur du inte skulle kunna tänka på mig ibland. Du borde undra vad jag gör. Hur allt gick för mig. Du sa att jag var så jävla bra. Att allt jag skrev var mästerverk. Du kanske har glömt det. Jag kommer aldrig att glömma dig. Vill aldrig glömma. Jag önskar att jag kunde berätta för dig hur mycket du betydde för mig under de där åren. Det kan jag aldrig göra. Ingen förstår.

Människor. Vissa blir så viktiga för mig.

Andra springer jag ifrån så fort som möjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar